Wednesday 2 March 2011

vetikas kasvab

Päev veeres õhtusse, mõtlesin kirjutada möödunust. Täna oli mu esimene äkilisem treening, tunne oli hea, jooksin isegi mõnest kohalikust mööda(jooksvast). Uhke! Päike paistis, ilm oli soe, nagu siin tavaks on. Üldiselt ongi siin kaks aastaaega, sügis ja suvi, ehk siis vihmaperiood ja põuaperiood. Hetkel siis see kuivem variant. Lihtsalt mainin. Päike on tore, aga ilmselt mu uus sonks talle ei meeldi ja Ta otsustas lambipea ära kärsatada. Punapea olen. Nüüdsest liigun rohkem mütsiga ringi.
Elan ühes toas Tiidrek Nurmega. Väga hea sõber, viskas kiviga pähe mulle täna, väidetavalt kaarega. Kivi oli väike ja haiget ei saanud.
Mainimist tasuks veel see, et täna öeldi mulle kaks korda "Hajjjjjj Estonia!", ma ei tea kas tegu oli ühe ja sama sassiga või mitte, kuna ei ole väga hea mäluga poiss see Allar Lamp. Kusjuures mingit otsest allikat mu küljes/seljas ei olnud, et seda aimata, ehk nahavärv pettis... Üldiselt on viimaste kuude jooksul viibinud siin väga palju eestlaseid, ja võibolla meie beibed(heas mõttes) on meie väikse Eesti siin piirkonnaks populaarseks muutnud. Olen tähele pannud küll kuidas need kohalikud kutid neid jõllavad. Midagi muud ei oska praegu lisada. Ahjaa, Liinale tegin kõdi-kõdi ja ta naeris "hahahahahahaha!"

Panin kirjaoskamatutele paar pilti ja ühe video ka, kui tekstist aru ei saa, siis on tore vaadata vähemalt.

Piltidel kohalik elumaja ja tüüpiline keenia tee(kus ka mina jooksen). Videos on alguses Keenia kooli elu(St. Patrick's High School), hiljem midagi üldisest elust, eelmise laagri piltide põhjal.



No comments:

Post a Comment