Tuesday 1 March 2011

jäu

Olen Keenias treeninglaagris. Neljandat korda. Väga mõnus, kodumaal on ilmselt külm, siin hoopis soe(20-25C). Eestis sisehallis kütmine on väga nüri, seega on siin lausa lust ennast arendada, on palju aega harjutusteks ja kõigeks muuks mis arendab. Õppimiseks ei leia kunagi aega. Praegu on siin kuus eestlast, kolm poissi ja samapalju tüdrukuid: Jekaterina Patjuk, Laura Suur, Liina Tsernov, Tiidrek Nurme, Nikolai Vedehin ja mina. Treenin, et saada paremaks kui varem, ning loodan suvel ennast realiseerida.. Oleks veider kui ei realiseeriks, kuna tööd on tehtud palju ja teen veelgi. Kuigi täna õhtust, ehk siis lõdvestus treeningut alustades ütles üks kohalik poiss(u. 12-14a.): "u don't know how to run". Et noh, olgu. Kolm päeva olen siin juba olnud(pühapäevast), nii mõndagi on juhtunud. Esimese asjana käisin juuksuris, lõikas selle pahmaka ära, nüüd tiksun mohawk-iga ringi, üli mugav ja praktiline. Nimelt ma olen hirmus mees ja kõik kardavad mind. Ühele tüdrukule vist meeldis ja ta ütles mulle "hey u!", olin väga rahul. Pühapäeval õhtul plaanisin jooksma ka minna(u. kell 17) aga magasin selle võimaluse maha, kuna ärkasin alles kell 18 ja siin on kell 19 juba kottpime. Occur! Täna oli siis esimene korralik trennipäev, kuna eile oli vaja käija linnas, et raha vahetada, ning hommikune trenn oligi siis linnas jalutamine ja nö. asjaajamine.. Täna õhtul käisime pannukaid söömas, teed joomas ja kaarte mängimas. Kaardimängu võitsin mina ja ma olen nüüd üli kõva vend! :D Olgu.

Panen mõne pildi ka mis on teinud Laura Suur(mul endal pole seekord cam-i kaasas)

2 comments: