Thursday 3 March 2011

puhkepäev

Päev algas sissemagamisega. Meil pole siin kombeks äratuskella tirisema panna, kuna Tiidrek ütles, et ta on nii täpne vend ja ärkab alati õigel ajal. Täna läks teisiti ja ärkasime hoopis pool tundi hiljem. Aga sellest ei olnud lugu, läksime pisut hiljem trenni ja päevaplaan palju ei muutunud. 
"Puhkepäev" laagri mõistes tähendab seda, et teen ainult ühe rahuliku trenni. Tiksusin tunnikese, vahepeal ühines minuga üks kohalik õrnema sugupoole maratoonor. Rääkisime pisut, aga peagi meie teed läksid lahku, kuna mina pöörasin ära. Ei läinud peast soojaks, vaid keerasin ristmikult paremale.  Kuna teine pool päevast oli vaba, siis käisime Tiidekuga ujumas. Ma tõesti harjutan( kui keegi KKS esimeselt kursuselt seda loeb, siis palun ujumis lektorile edasi öelda : ). Viis minutit tan'isin ka. Kuppel endiselt punane. Peale ujumist tegime väikse lauatennise tournamendi ka. Tiidrek võitis u. kuus korda, mina ühe. Kuigi ma tean, et olin tegelikult parem, kuna tal oli lihtsalt palju õnne. :D 
Basseini juurest koju kõndises tundsime ennast väga avatult ja suhtlesime palju kohalike inimestega. Hüppasime korra ka füso juurest läbi, ning panime ajad kirja (kusjuures samal ajal olid seal ka meie omad pliksid, kõik kolm). Mees on hull ja töötab ka pühapäeval, mina sain nimelt aja kella 19:00'iks. Tegu siis kutiga, kes on töötanud Londoni Arsenali jalgpallurite heaks. Tänasel päeval on tema klientuuriks valdavalt maailma parimad kesk- ja pikamaajooksjad. 
Ülejäänud õhtu kulgesime lihtsalt rahulikult lösutades, ning hiljem läksime oma tavapärasesse ajaveetmise kohta, kus jõime teed ja mängisime kaarte. Täna olin kolmas. 
Kõik!

Piltidel siis bassein, kus ujumas käisin ning kohalik staadion. 




No comments:

Post a Comment