Friday 20 January 2012

Asi ei ole kasin

Kellaseier on kiire, ta on juba päris mitu tiiru teinud sellest asjast saati kui ma viimati kirjutasin. Laager on olnud massiv. Asju on tehtud. Põnevat on juhtund. Allarit olla trenniski nähtud. Et noh, pöörfi hetkel. Treeningud on siiani väga head olnud. Lubab sees joosta küll ma arvan :)
Laagri lõpuni on juba vähem kui nädal aega. See on pisut kurb, sest siin on väga tore. Samas toidust on veits kopp ees. Ugaali (maisijahust puder, mis on Keenia rahuvustoit) ei lähe enam kohe üldse peale. Aga ma ei vingu ja pressin lihtsalt tuimalt sisse selle. 
Tagasisõit peaks üsna valutu olema, sest kõik ööd on hotellis. Jääb ära ka 6h bussisõit pealinna. Otsustasin lennuki (Keenia siselend) kasuks, kuna pilet oli hea hinnaga, maksan u. 20€ rohkem kui läheks bussiga. Tundub arukas, sest bussiga on ikka jube, närvirakud kaovad, pluss lennuk on mega kiire. Saab normilt puhata. 
Vahepeal tühistati meie tagasilend ära, mis oleks pidanud olema- Nairobi-Amman-Amsterdam. Saime asemele veel spetsima variandi. Nairobist otse Amsterdami, kus veedan ühe öö, järgmisel hommikul kell 9.40 lendan Tallinna. Ja jäängi sinna. Võistulsed ootavad mind ja mina neid. Tahaks hästi tublisti joosta. Inimesed võite tulla pöialt hoidma 28 ja 29 Jaanuar Lasnamäe kergejõustikuhalli. 

Ninast hakkas verd jooksma. Enam ei jookse (ninast verd). aa Kaur. Ma ei viitsi sinu tuppa tulla ja öelda, et ma tegin eile õhtul line runner'is selle reksi esimese korraga ära. Ei taha küll uhkustada aga noh, 1112p :D okei okei. 

Vahepeal tasuks mainida veel seda, et kasvatan vuntsi. Plaanis oli midagi väga perversset. Kuna asi on üsna algeline (kasvab veel halvasti), siis on vaatepilt üsna koomiline. Õnneks pole kaugelt näha, vurr on üsna hele. Annan endast parima, eriti ei usu, et eestisse sellisega tulen..

Mis siis veel tehtud on? Käisime see pühapäev jälle basseini ääres lebos. Ostsin laste pileti. Asi käis nii, et lihtsalt huvipärast küsisin et palju teil siin see laste pilet maksab. Pravva võttis kohe lastepiletid välja ja andis ühe neist mulle. Mõtlesin et what the hell,  ja ostsin ära. Olime esimesed külastajad, sest jõudsime üsna vara, pidime üle värava isegi ronima, kuna värav oli lihtsalt kinni. Vahepeal saime onu käest pahandada ka, sest me hüppasime hüppelaualt neljakesi. Aga noh tore oli. Seekord niipalju kõhukaid ja seljakaid ei näinud kui eelmine pühapäev, tegime ise nalja. Saime päris palju vingeid pilte. Tagasi linna saime kohaliku härraga, kes viis parasjagu taarat sealt minema. Istusime seal õllekastide otsas, aga jõudsime sihtpunkti. Autokastis sõites roojas linnuke mulle otsaette. Didn't see that coming.. Peaks õnnelik inimene olema nüüd vist. 

Mis veel uudist? Õed Luiged tegid mingi ülivinged patsid endale ja siis lendasid (kolmapäeval) põhjamaale. Nad on nii lõbusad. Laagris oli tore olla. Liina ja Leila, kui te seda loete teen ma ilmselt juba kerekaid :D Saan üksi hakkama küll.. Ma olen suur mees juba. okei okei. aitab. 
Ma arvan et nüüd on õige hetk lihtsalt pilte lisada. Sest ei oskagi midagi eriti kirjutada. Lugesin korra läbi ja sain ise ka aru, et suht segane jutt, aga, ma ise olen ka segane aeg-ajalt, et noh, võib.

ma rõõmus (pilt: Mati Lohu)
nii sõidetakse basseini juurde
 Kaur katsub vett, jalad olid nii pikad et ei mahtunud kaadrisse :/
 kvaliteet puhkepäev, pommitati basseini. 
 nii sõitsime hiljem linna, õllekasti otsas
 nii pidid olümpiavõitjad järelpidustustel väidetavalt piima jooma, ärge küsige miks
õed läksid ära, Liina istus alguses roolitaha ja siis alles õigele poole
 tegi Mo Farah'iga ka pilti. Kaur on väga suur mees ja vihane ka
 aafrika elu.. 
 põgeneb oma lapsukeste eest
 solid (pilt: Mati Lohu)
 jooksjad Keenias, ennem kui õed koitsa läksid (pilt. Mati Lohu)
 õed, vennad (pilt: Mati Lohu)
 metsad on siin loodis (pilt: Mati Lohu)




2 comments: